fredag 7 november 2014

TGIF - i bilder.

Nercabbat i det här vädret?


Jaaaa, jag vet. Men jag ska på lunch senare och mina
röda är favoriterna.

Här kommer de bästa.

Brottningsmatch över gräset med Milla
på väg in från hagen.

Härliga hösten.


Killarna, Sunny, Sailor och Aspen, snackar ihop sig
inför helgen.

Sherpa, vår nya stallskötare. Som
omväxling från Nepal. Han tyckte min
blogg såg trevlig ut. Det blir mycket dricks till julen.


De här två töserna var lediga från skolan och körde ett
12 timmars skift i stallet upptäckte jag när jag hämtade
Dottern på kvällen.


Imorgon. Då jädrans blir det kamp över dessa.


Jahapp. Konstnärliga dessutom.
Jag är rätt säker att det står i en Ponnymammas
arbetsbeskrivning att lunchande ute är ett
måste.
Det är alltid roligt att träffa gamla vänner!
Hämtade Dottern från skolan. 
Naturligtvis ett besök hos superlabbmamman så att
hon inte tror vi har glömt bort henne.
Vine i Sonens knä. Såå mysigt
tills vi blev tillsagda å det skarpaste att
vi inte får ta upp tjockisarna ännu.
Ojdå.
Hemma. Odin, Molly och Toby var inte så nöjda
över dagens begivenheter eftersom de inte var bjudna.
Fina tomater. På De Cicco.
Så slutade dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar