måndag 10 november 2014

'Mammas boyfriend' som ungarna säger....

Hur kan en måndag möjligtvis bli bättre än så här?
Min goagoa vän matade mig med nybakta scones och tog mig sedan på vallfärd till hans grindar. 
Jag borde ha ristat in mitt namn i stenmuren. Hängt på grindarna och skallat hans namn i nejden. Gör de inte så på vallfärder? Det kan också vara en av mina helt felplacerade gissningar.
Iallafall, min absoluta besatthet av Rob Thomas fick näring. 




Där vände vi och gick tillbaka ner för backen.


Det var med den här låten det började. Hans röst.....

Rob Thomas och Santana: Smooth


2 kommentarer:

  1. Har efter att du nämnt denna man någon gång så var jag ju tvungen att kolla in honom på youtube eftersom han aldrig spelas i Sverige. Kan bara hålla med vilken röst och vilken kille. /Kicki

    SvaraRadera