lördag 4 juli 2015

När sommaren levererar, del 2.

När jag skriver på min iPad tappar jag kontrollen över bloggen. iPaden tar över och bestämmer när jag ska sluta och vilka kort jag ska visa. Och banne mig om jag försöker redigera text eller kort. Då bestraffas jag med text med en linje rakt igenom den. Eller en snurra som indikerar att texten sparas. Fast jag inte bad om det. Och glöm förhandsgranskningen..... Bara glöm det.

Iallafall. Det första kortet visar ett urläckert värmelement. Det är cirkelformat och står mitt i det stora behandlingsrummet på jobbet. 
Sedan hästar såklart. Skimmeln med det vackra ögat är Sailor. 
Där ser ni också kort på vårt lilla stall där de bor.

Jag gissar att det får bli dubbla inlägg medans jag är här. Det funkar nog ända tills den illvilliga iPaden kommer på vad jag gör. Det är inte att lita på. Alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar